Gratis verzending
Snelle verzending in NL en BE
Twee jaar garantie
Volledig gebruiksklaar geleverd
Verzenden
Tracemaster.nl biedt gratis verzending aan voor alle bestellingen binnen Nederland en België. De bestelling zal met PostNL worden afgeleverd en wij zullen u tijdig voorzien van een track and trace nummer, zodat u ten allen tijden het pakket kunt volgen en/of wijzigingen kunt aanbrengen in uw levering.
Betaalmogelijkheden
We hebben diverse betaalmethodes toegevoegd in ons bestelproces, zodat we (bijna) iedereen van dienst kunnen zijn. Onze website is beveiligd, zodat misbruik van jouw gegevens nooit mogelijk is. We hebben ze hieronder voor je op een rij gezet.
iDEAL: Nederlands meest gekozen betaalwijze, internetbankieren voor de banken ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank, ING Bank, ASN Bank, Regio Bank, Triodos, Knab – bunq
PayPal: Betaal veilig, snel en gemakkelijk online met PayPal zonder dat uw financiële gegevens kenbaar worden.
Creditcard: Betaal met uw creditcard Eurocard/Mastercard, VISA en American Express via de PayPal (ook zonder inloggen of account van PayPal).
Afterpay: Achteraf betalen voor consumenten. AfterPay voert voor Tracemaster.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Wanneer u uw bestelling afrondt via AfterPay ontvangt u van hen een digitaal betaaloverzicht en betaalt u het orderbedrag aan AfterPay. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Wilt u meer informatie over achteraf betalen met AfterPay? Ga dan naar de website van Afterpay via www.afterpay.nl
Bankcontact: Bancontact is de meest gebruikte online betaalmethode in België. Betalen via uw eigen bank.
Levertijd
Afhankelijk van de voorraad worden bestellingen doorgaans binnen circa 48 uur na ontvangst van de betaling verzonden (op werkdagen). Afhankelijk van de pakketdienst worden bestellingen doorgaans binnen 24-48 uur in zowel Nederland als België bezorgd. Indien een product niet op voorraad is, wordt u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte gebracht, hierbij zal tevens een verwachte levertijd worden aangegeven. Als gevolg van de vakantieperiode kan levering wat langer duren dat u van ons gewend bent, neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice via info@tracemaster.nl
Annuleren
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos mogelijk. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact op met de servicedesk via info@tracemaster.nl
Retourneren
U heeft een bedenktijd van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren naar Tracemaster.nl, ingaande op de dag van levering.
Het product kan bij voorkeur in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. De eventuele kosten voor retourneren van het product is voor uw eigen rekening.
Zie voor meer informatie artikel 6,7 & 8 van onze Algemene Voorwaarden. Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk per e-mail aan Tracemaster.nl kenbaar te worden gemaakt. Dit doet u door een e-mail te sturen aan info@tracemaster.nl. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden. Tracemaster zal uw aanvraag zo spoedig mogelijk beantwoorden met de juiste retourinstructies. Na ontvangst en controle van de retourzending zal Tracemaster de gehele aankoopsom aan u terugstorten. Gebruikskosten en kosten aan de simkaart (bijvoorbeeld tegoed) zijn altijd voor uw eigen rekening.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Tracemaster.nl heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een product kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
U heeft recht op reparatie of vervanging tijdens de garantietermijn van 2 jaar, indien vervanging niet mogelijk is dan ontvangt u in het uiterste geval het aankoopbedrag terug.
Wij bieden doe-het-zelf producten voor voertuigbezitters. Een defect is voor alle partijen vervelend, maar er kan nooit sprake zijn van vergoeding voor bijvoorbeeld montagekosten door een externe partij. Uiteraard mag u een externe specialist inschakelen voor de inbouw van onze producten, de verantwoordelijk voor de inbouw en de kosten zijn echter altijd voor u eigen rekening (ook bij een eventueel defect).
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@tracemaster.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.